Pamugunannesi1 Elifsu63 Ben uyurken yapıyormuşum çok eşim pırtlatmama uyanıyormuş sabah da dalga geçiyor benle 🤣
Pamugunannesi1 Elifsu63 aklıma geldikçe bende gülüyorum benim suçum yok ki ben böyle yapmazdım ne zaman hamile kaldım o zaman tüpraş oldum 🤣
demir_dilek Pamugunannesi1 Daha dur sen gelecek haftalarda nasıl artıyor o gazlar, doğurana kadar için dışına çıkıyor
demir_dilek Pamugunannesi1 😁😁 Gerçekten çok fena oluyor ilerleyen haftalarda, eşim ne kadar çok laf söyledi bana, koltuklar delindi, duvarlar yıkıldı şeklinde 😂 Neyseki 25 gün oldu doğum yaptım da geçti. Gaz, hamileliğin yan etkisi bence
Minisannesi2904 Pamugunannesi1 dışarda sorun olmuyo ztn birine gidince problem oluyo 😂😂😂 annemlere bile gitmeye utanıyodum gaz yüzünden artık herkes alıştı bana ya ismimde gazmana çıktığına göre rahat rahat takılıyorum😂😂😂
Pamugunannesi1 Minisannesi2904 Ben bir yere gidince kaçacak delik arıyorum tuvalet doluysa çare balkon 🤣 Gazmana çıktı ismin desene alıştılarsa yap boşver 😆
Minisannesi2904 Pamugunannesi1 alıştılar ztn ya gaz çıkarınca eşim diyo ohhhh yine formundasın tosunum yap gitsin 😂😂 haahahah çok uğraşıyo benle ya diline düştüm
Ugur_bocegi01 2 gün önce iki büklüm olmuştum 9+4 tüm Kalbine vuruyor birde. Bir bardak sıcak suya kimyon katıp demlenmesini bekleyin sonra süzgece pamuk yada peçete katıp süzün için bana da bir abla söylemişti bebeklerde de gaz sorunu olunca bunu içirirlermiş rahatlatıyor gerçekten
Ugur_bocegi01 Pamugunannesi1 evet yemeklerde de kullanabilirsiniz ben pek sevmiyorum ailem çok söylerdi yemeklerine at diye yapmazdım şimdi kalbime vurduğu için mecbur kullanıyorum 😀
Pamugunannesi1 Ugur_bocegi01 kısırda yeni yeni bol kimyon kullanıyorum şimdilik iyi gelmedi 😆 ay onu da nasıl içiceksem 🥺
Pamugunannesi1 birprensesvebirprensannesi Amin cümlemizin 🤣🤣🤣 iyi ki gazımız var yoksa eğlenemicez 😄😄😄
Zeynep-aa orkide21 ay yok bende karın ağrısı yapmıyo da bazen midemi bozcak seyler yiyince oluyor baharatlı yaglı gibi hatta o zaman duramıyorum wcye kosuyorum😂🤦♀️🙈 vücut calısma sistemimiz değişti resmen🤪
PurpleTail Pamugunannesi1 4.haftada benimde çok fazlaydı şimdi 5teyim biraz daha iyi.Günde iki bardak süt içiyorum belki ondandır diye düşündüm doktor kontrolünde doktorum ilk aylarda gaz,kramp,ağrı ve kabızlığın normal olduğunu söyledi.Endişelenmeyin:)