Nilasyamom Pamugunannesi1 gaz yapan yiyeceklerden uzak dur canım bol su iç. Karnabahar brokoli süt nohut fasulye yiyip içme . Süt yerine kefir iç hem bağırsaklarına da iyi gelir 😍 ben öyle yapıyorum
Pamugunannesi1 Nilasyamom süt içmeyi pek sevmiyorum ama yoğurt yerim doktorun verdiği listeye göre yiyoeum
Gisosssuuu02 Pamugunannesi1 progeston kullanıyorsanız çok normal ben Protestan kullanıyordum çok yapıyordu bırakınca geçti çok şükür
Pamugunannesi1 Gisosssuuu02 yok kullanmıyorum sadece b12 alışı ve folik asit içiyorum çok da yiyip içmem yok ama içimde canavar yatıyor 🤣
demir_dilek Pamugunannesi1 😁😁 Gerçekten çok fena oluyor ilerleyen haftalarda, eşim ne kadar çok laf söyledi bana, koltuklar delindi, duvarlar yıkıldı şeklinde 😂 Neyseki 25 gün oldu doğum yaptım da geçti. Gaz, hamileliğin yan etkisi bence
Pamugunannesi1 demir_dilek Yer sallandı deseydi tam olurdu 🤣🤣🤣 Ayy gözünaydın canım inşallah darısı başımıza 🤰🏻🙈🐣
Zeynep-aa orkide21 ay yok bende karın ağrısı yapmıyo da bazen midemi bozcak seyler yiyince oluyor baharatlı yaglı gibi hatta o zaman duramıyorum wcye kosuyorum😂🤦♀️🙈 vücut calısma sistemimiz değişti resmen🤪
Pamugunannesi1 Zeynep-aa Bebeklerimiz iyi ki var o zaman 🤣 Bugün çalışırken karnım bir bağırıyor anlatamam nerdeyse ortamda gürültü yapcaktım pırt diye 😆
Zeynep-aa Pamugunannesi1 vallaha rezil olcaz insan içinde ah bebişler simdiden bizi insan kılıgından cıkarıyo😂😂
Nilasyamom Pamugunannesi1 yok o listeye birebir uymam imkansız. Yumurta, yoğurt, kefir , kırmızı et , sebze, meyve (meyve en fazla😄) , hafta da 1 balık ve booolllca su ☺️ Standardım bu. 4 ayda sadece 1 kilo aldım şükür 😊🤲🧿
Pamugunannesi1 Nilasyamom bende de meyve fazla ama kırmızı et de çok yiyemiyorum tiksinmiştim anca böyle yağda çok kızarması lazım ki öyle yiyebileyim sizin uygulamanıza uyabilirim 🤣
Yeppudaa Pamugunannesi1 10 haftamdayim bıktım bende .zırt pırt tan .ay bazen tutuyorum sancidan olcem .
Nilasyamom Pamugunannesi1 sulu yemek 😄 sulu yemeğin içinde anlamıyorsun küçük doğranmışsa bir de oh mis hem et hem et suyu. Şifa 🍀 ben 10 yıl boyunca kırmızı et ve balık ağzıma koymuyordum ne zamanki hamile kaldım eşşek gibi yedim zorla da olsa. Arrık alıştım yani bebiş için yapıyorsun mecbur 😊👍🏻🐣
Pamugunannesi1 Nilasyamom balık yiyorum onda sorunum yok yiyorum eti de mecbur yiycem b12 çok çok düşük çıktı doktor bile şaşırdı sen hiç et yemedin mi diye şimdi mecburi 😄
Nilasyamom Pamugunannesi1 aynen bebişini düşün ☺️ Aslında şöyle de düşünmek lazım, şükür verdiklerine . Ama et alacak parası olmayan anneler de sağlıklı bebek doğuruyor. Allah’ın hikmeti, tek bişeye bağlı kalmamak lazım ☺️🤲
Pamugunannesi1 Nilasyamom Tabi ki öyle gerçekten Allah olmayanlara versin ama işte yemek de lazım bakalım ne olcak minik mercimek haftaya kalp atışına gidicem6+2 olunca şuan 5 haftalığım tam heyecanlıyımmm sen ne kadarlıksın canım
pia34 Nilasyamom çünkü bebek ihtiyacı olanı bir sekilde aliyor anneden. Atıyorum kalsiyuma ihtiyacı varsa ve anne kalsiyum almıyorsa, bebek onu annenin kemiğinden dişinden alıyor. Son diş problemleri,kemik erimeleri..Olan anneye oluyor yani :) o yüzden aslında kendi sağlığımız için de iyi beslenmek lazım.
Fidoss Zeynep-aa ay yalnız değilim sabaha kadar geğirmekten uyuyamıyorum mide yanması ,normal gaz her gebenin şikayeti ama bende aksine tek şikayet geğirmek korkulu rüyam oldu
Pamugunannesi1 Fidoss mide yanması bebeğin saçlı olmasından kaynaklı diye biliyorum ben inşallah gaz problemini gideririz
Zeynep-aa Fidoss hahah bende valla geğirmekten tiksindim artık bazen abartınca askım biliyom bende artık rahatsz oluyorum ama kusura bakma valla istemsiz geliyo tutamıyom cok farklı bi hazımsızlık bu diyorum o da yazık olsun askım yap tabi rahatla bunuj ayıbı mı olur sen iyi ol diyo😂😂😂 ayy cok fena yaaa mide yanman kotu mu benim gece oluyo en cok gaviscon iciyom
Nilasyamom Pamugunannesi1 Ayyyy minnoşummm 🥰 Allahım sağlıcakla o minik kalbi duymanı nasip etsin. Biz yarın 17 hafta olucaz inşallah 🍀☺️🧿🐣 zorlu bi hamilelik serüvenimiz var Allahım sağlıkla kavuştursun hepimizi