yesilkahve Hayır yapmadım 🤷🏻♀️ normal test yaptım 3 gün arayla,haftayı beklycem.Diyorum belki adet geckmştir ama düzenli oluyorum,halsizlk başağrısı kasık ağrısı uyku hali var devamlı ,mide yanması ve koku hassayetı var snaırım yani bunların hatrona beklycem 😌 ama test yapmıycam çünkü moralim bozuldu çöktüm şuan 🤦🏻♀️ 2 hafta dha beklyp kan vereyim diyorum