@Efdallll Yahu neden bu kadar linç anlayamadım ben. Bebek istediğimiz her ay adet olacağımıza yakın Ay bir test yapalım da bakalım var mı bir şey diye bir dünya test yapan biz değil miyiz? En ufak bi kasık ağrısını, mide bulantısını acaba belirti midir diye kafaya takan biz değil miyiz? Hepimiz yaşıyoruz bunları, bir umut bilen eden veya aynı şeyleri yaşayan varsa diye birbirimizle paylaşıyoruz burada ne var? Her neyse canım. Saydıkların belirti olabilir de, ama psikolojik de olabilir. Tavsiyem bir hafta bekleyip bir test yapman. Eğer bir şey yoksa enfeksiyon olabilir, varsa da hayırlı olsun 🤗