portakalcice sabah yaptım çıkmadı.Ama 3 gün önce yaptgımda sanki çok silikte olsa var gbydi.bugun yaptm hiç çıkmadı.Markete gitmştim Allahım yönlendirdi belki bilmyorum bi anda eczanye girdim ki 2 hafta yapmıycam moralim bozuk dedim kendme.Girdim dedim böyle böyöe o gün silikti bugün hiç çıkmadı.Demesinmi onlar bazen hatalı çıkıyor,onun yerine bedava başka test verdi bide erken gebelk kadr iyi başka marka verdi,sabah ilk idrarla yap o yüzden heyecnlıyım,birazda umutsıçuz gbiyim aynı tabloyla karşılaşorsam diye 😒 napıcağmı bilmyorum