Krizantem_ ya ahahah bende geçen gün yemek yaptım ikinci güne kaldı eşim öğlen geldi diyo ki ben yemek yicem kahvaltı yapmicam diyo oldu dedim sen yemeği şimdi yersen akşama tekrar yemek yapmak zorunda kalıcam otur aşa kahvaltını yap dedim.kalan Yemeği akşama yicez 😂 fıtı fıtı oturdu kahvaltı yaptı 😂