Htckaya kız beni bilen bilir yemek postlarından ben asla tam 3 çeşit yemek yapmam 😂 hep tek çeşit sulu yemekle geçiştiririm 😂 bugün kıyakçılığım üstümde 😂 eşime tavuk kızartayım dedim yok dedi. Brüksel lahanası yapayım dedim yok dedi karnıyarık yapayım diynce gözlerinden kalp çıktı 😂dedim şurda doğum yapana kadar daha yaparım böyle kıyak😂 ondan sonra bol bol makarna yixeksin dedim yeriz nolmuş diyo 😂 çok alıştırmamak lazım😉Hatta bugün bi güzellik daha yapıp magnolia da yapacam galibaaaağğğğğ çünkü yarım paket bisküvim var bayatlayacsk yoksa 😂