Kartanesiannesi Bende normalden korktuğum ve vajinada genişleme olduğunu duyduğum için sezeryan istiyorum o da korkutuyor ama yapacak birşey yok gibi ,😅😂
Destina16 Bir de sezeryan yerine epidural alarak.normalmdogum düşünün derim.ben gerek yok kesilmeye 👏✋
Tomrisss Kontes ah o doktorlar yok muu 😒😒 değiştir canım bende 35.haftamda değiştirdim sırf doktorum sezeryan yanlısı diye. Şimdi çok şükür çatımda uygun göründü normal planlıyoruz bu perşembe netleşecek inşallah bebişim kanala girmiştir 🤲🏻💙
Kontes Tomrisss oh çok güzel. Sağ salim alırsın inşallah bebeğini kucağına:) izmirdeysen doktor tavsiyesi alabilirim
Tugcelove Kontes 29 lu haftalardan sonra doğum şekli belli mi oluyor siz bu hafta gittiğinizde nst falan girdiniz mi bende 29 dayım tahlil falan oluyor mu yoksa genel muayene mi oluyor.
Kontes Tugcelove araştırdığım kadarıyla 31. Haftadan sonra bebeğin baş aşağı durması gerekiyormuş. Benim doktor biraz acele etti. Nst lere gelecek kontrolde başlayacağım. Yani 1 ay sonra
Halimekinali123 HappyMom normaldi ama zorunlu sezeryan oldum malesef cok sukur saglicakla aldim ama icimde kaldi normal dogum yapmak
tugbade Senarsgnc Sezeryen normal diye ayırt etmiyorum ikiside tercih meselesi kimse bunu kınayamaz. Acı çekemem canım tatlı ve çok sulugözlüyüm 🥲 Rahat ol ikisinde de anne oluyoruz🥰
gzmogz Tugcelove 2016 da normal doğum yaptım milletin anlattığı gibi zor değil zaten dogum gerçekleştiği anda bütün ağrılar bitiyor diyebilirim ayrıca vücudun geri toplaması da daha kolay oluyor gebelik boyunca 20 kilo aldım 70de dogum yapmıştım 10 gun de 60 olmusum 5 ay gibi bir sürede 49 kiloya düştüm ve hic zor olmadı şuan 36 haftalık hamileyim normal olsun diye dua ediyorum 😊😇
Serifeucar Tugcelove. Ben ilkim normaldi çok rahat olmuştum ama ikinci sezaryan açılı olmuştu ağrılarım çoktu😒
Kubraylmz0 İnşallah bir sağlık sıkıntısı olmazsa normal istiyorum korkuyorum ama daha sağlıklı önemli olan bu 😊