Kontes Ben de normal istiyorum ama sevimli(!) doktorum daha 6,5 aylık (29+5) bebeğim doğum pozisyonu almadı, dönmedi diye hemen sezaryen günü verdi 😡 doktorların hemen kolaya kaçması beni deli ediyo. Sırf bu yüzden dr değiştircem
Tomrisss Kontes ah o doktorlar yok muu 😒😒 değiştir canım bende 35.haftamda değiştirdim sırf doktorum sezeryan yanlısı diye. Şimdi çok şükür çatımda uygun göründü normal planlıyoruz bu perşembe netleşecek inşallah bebişim kanala girmiştir 🤲🏻💙
Tugcelove Kontes 29 lu haftalardan sonra doğum şekli belli mi oluyor siz bu hafta gittiğinizde nst falan girdiniz mi bende 29 dayım tahlil falan oluyor mu yoksa genel muayene mi oluyor.
muallimhanm HappyMom Normal istesem de bebeğim dönmedi büyük ihtimal sezeryan olacak. 37+2 deyiz ve kordonu bi kere boynuna dolanmış durumda sanırım ondan dönemiyor 🤷🏻♀️ Sağlıkla gelsin de prensesim 🥰🌸
Sinemsis Hiç başka ihtimal düşünmedim birsürü hemşire arkadaşım var hepsi de epidural sezaryen önerdi zaten benim fikrim de o yönde normal doğumu düşündükçe tansiyonum düşüyor 😂
Edatural Bende normal doğum istiyorum her ne kadar korksamda. Minik kızım sağlıklı olsunda gerekirse sezeryanda olurum oda korkutuyor
Aselim_ ilk doğum sezeryandi genel anestezi buda sezeryan olur ama bu sefer spinal anestezi düşünüyorum
Temiz_bebek Haftadayiz bebeğim dönmüş normal gözüküyor ama bakalım normal de istiyorum açıkçası o heyecanı yaşamak istiyorum 😇
Htc77 Fidan47 sağ kalçamda ödem oluşmuş bursit hastalıgı dedi doktor sağ kasıgım yara gibiydi yeni yeni toparlandım.
Tugcetopal HappyMom bende normal dogumu tercih ediyrm ama korkuyrm Allahm en hayrlisini versin hepimiz icin butun annelerimiz icin en hayrlisi olsun
glshmrcskn HappyMom Her şey normal gidiyor şuan normal olsun istiyorum ama çokta korkuyorum yaklaştıkça 😬 37+6 olduk bugün 🙈 hayırlısı 🙂
Gkcenn glshmrcskn bende 37+4 üm normal istediğim için bebeği bekliylruz allahım kolaylığını versin tüm hamilelere🙏🏼🙏🏼
Tugcelove Yase1 rica etsem 2 doğum için deneyimlerinizi yazar mısınız vaktiniz varsa eğer.☺️ Normal çok mu zor yada sezeryan da acı daha mı az duyuluyor. Uzun vadede anneye bu iki doğum şeklinin faydası yada zararı varmı rica etsem cevaplar misiniz. Tskkur ederim
gzmogz Tugcelove 2016 da normal doğum yaptım milletin anlattığı gibi zor değil zaten dogum gerçekleştiği anda bütün ağrılar bitiyor diyebilirim ayrıca vücudun geri toplaması da daha kolay oluyor gebelik boyunca 20 kilo aldım 70de dogum yapmıştım 10 gun de 60 olmusum 5 ay gibi bir sürede 49 kiloya düştüm ve hic zor olmadı şuan 36 haftalık hamileyim normal olsun diye dua ediyorum 😊😇
Serifeucar Tugcelove. Ben ilkim normaldi çok rahat olmuştum ama ikinci sezaryan açılı olmuştu ağrılarım çoktu😒
Tulis_bebisi Gulsun19 vajinanın geniş ve darlığına bağlı ama altı ay sonra rahim kendini toparlıyor eski haline geliyor herhangi bi rahatsizlik duyarsanız ufak bi operasyonla toparlama yaptırabilirsiniz ama herkese makat atilmiyor
Kubra-nisan HappyMom bende normal istiyorum bakalım nasip tüp bebekle gebe kaldığım için çoğu kişi sezeryan olacaksın diyor 🤷🏻♀️😒
ZuzuZuhal HappyMom ilk doğumum normal, 2.sezaryen ters olduğu için. 3.yüde korunuyorken hamile kaldığım için sezaryen, kordonlarımı bağlatmayı düşünüyorum çünkü
Destina16 HappyMom normal.dogum yaptım.5 gün önce kesinlikle normal . Epidural aldım Allahim kim bulduysa onu Allah razı olsun pamuk gibi uyuyarak bekledim ve 3 .ikinmada kavuştum kızıma yine hamile.kalirsam.yine normal.olir. Sezeryan bildiğim ameliyattır. Zorunlu olmadıkça yapılması taraftarı değilim ben Doktorlar da aynı şeyi söylüyor zaten. Ama sebepler olunca değişiyor kararlar ama.korkmayin hanımlar normal.dogum iyidir yürüyerek çıktım doğumhaneden şimdi evimdeyim kız gibi dolaşıyorum ne ağrı ne sizi maasallah 🤲
Eaf Destina16 nasildi hanımefendi epidural Bende onu düşünüyorum biraz anlatirmisiniz doğuma giderkenko süreci sancıları vs