Derya-55 epidural candır. Kırk kere dogurucak olasan epidurali alır uyuyarak acilmami beklerdim. Birkaç ikinmada geliyor zaten bebisleriniz. Sezeryan bence daha korkunç ben epidural ile yaptım uyudum ebeler geldi ama gekmis bebiş dediler üçüncü ikinmada geldi minnak kızım ohhh yürüyerek çıktım güle güle ordan. 😘 Maasallah suphanallah 🤲 bence herkes düşünsün bu epidurali bel ağrısı baş ağrısı vs vs hicccccx yaşamadım yok öyle bir şey ben aneztesi uzmanı ile görüştum onlar çok ciiddi hastalıkları olan kişilerde belki görülebilir ama geçicidir dedi. Hakikaten ne baş ağrısı ne bel ağrısı ne diz ağrısı vs yasamiyorum şuan ve minnak kızıma tek başıma bakıyorum valla normal doğum sonrası öyle oluyorsun ama.mecbur kalinacaksa sezeryan şart tabi anne ve bebiş sağlığı için ama korkmayın epidural doğum yapın korkudan sezeryani tercih edecek annelere sesleniyorum pişman olmazsınız 🤗💐