Rabia_123 bnm de iki kızım normal doğum ve suni sancı ile oldu,sancım gelmiyordu çünkü,gerçekten korkulacak bişey yok,Allah sabrını veriyor,bacaklarınızın arasından kayıp gidiyor ve çekilen sanciyi o an unutuyorsunuz heleki sesini duyunca😊3.gebeligim su anda oğluma 35.haftam yine yeniden normal diyorum çok şükür