İlk doğumum normaldi 1 saat sonra ayağa kalktım, ve sonrasında ağrım sancım olmadı sadece biraz dikiş oldugundan yan oturuyodum otururken. 2.doğumum spinal anestezi sezaryen oldu, şuan 5. Gün günümdeyim çok acıyor ameliyat yerleri, oturup kalkması çok zor. İçten çok acıyor organlarım sanki. Mecburen oldum sezaryen ama mecburiyet yoksa kesinlikle normal yapın, adı üstünde normal doğum herşeyi akışına bırakın acele etmeyin doğurmak için.