urazaslan mesela ben. İğne vurdurmaya korkardım. Ama ilk hamile kaldığımda sürecin. Orman ilerlemesi için çok dua ettim . İlk doğumumu 1 saat 22 dakikada, ikinci doğumumu 43 dk da yaptım. Şimdi 3. Bebişim geliyor Mart’ta. Kendimi korkutmadan Akışına bırakıp yine dualarımı ediyorum. Hayırlı bir şekilde kucağımıza alırız inşallah. Önemli olan inanmak ve kendini korkutmamak . Allah o gücü bize vermiş zaten üstesinden gelmeyeceğimiz şey yok. Sağlıksal bir sıkıntı olmadığı müddetçe her şeyin normal ilerlemesi en güzeli .