Baharakgul HappyMom bendr normal istiyorum insallah da olur korkuyorum ama kızımla yeniden dogmak istiyorum Insallah 🙂 az kaldi insallah son 20 gün 😇😇😇
Smyyetekeli urazaslan bende normal düşünüyorum ne kadar endişeli olsamda hayırlısı ile o günleri görmek nasip olsun ❤️
Kbrnr_gktp1 urazaslan bence korkma cnm benimde ilk doğumum olucak hiç korkmuyorum kendini korkuyorum diye endexleme cnm yoksa zor geçer rabbim hepimize kolaylık versin inşallah💜
Rabianida Yasemin3454 yalnız değilsin canım kuzenimin doğumuna şahit olmuştum okadar çok korkmuştumki asla yapamam dedim ve kendi irademle sezryan olmak istedim aradan 11 yıl geçti şimdi ise bana normal doğum yaptıracak doktor arıyorum 😂😂maalesf memleketimde ssvd yi destekleyen doktor bulamadım🤣
Mucizeanne01 alenrenas1 kuzum benimde ilk gebeliğim ama normal istiyorum inşallah olur normal bence hiç sezeryan düşünme etrafımda sezeryan olan herkes sakın diyor bana yarım adam oluyorsun diyorlar bence cesaretini topla normal doğur kuzum senin ve bebeğin için 😘
Miniikanne seval61 daha saglıklı olur senın ıcın canım cunkı ıkınmalardan sezaryan yarasından yırtık oda fıtıga done bılıyo sezeryanınla normal dogum arası en az uc yıl doyo doktorlar
Mervenursanverdi Gulsun19 ama dikiş atıldığı için artik olmuyor o durum önceki yıllarda oluyor mus diye duydum ben
Gamzeramzn Gulsun19 benide😞 çok zor korkuyorum bebeğin sağlığı açısından normal iyi diyorlar ama ben sezeryan istiyorum onda da sonrası acılı geçiyormuş
Ozgu_momy Hemşireyim kadın doğumda uzun bir süre bulundum küçük yaşlarımda o sebeple bende normal doğum fobisi gelişti kesinlikle aşamıyorum ve bu sebeple sezaryen doğum planlıyorum 😌
Sblsasmaz Ozgu_momy bnde aynı dertten muzdaribim. Uzun süre kadın doğumda çalıştım ve normal doğum korkumu yenemedigim için spinal sezeryan olucam 29 ocakda. 😌
didemblr Ben de normal istiyorum ama son haftalara geldikçe korkmaya başladım sanki 😆😆 tereddute düşüyorm gbi 🤦🏻♀️
ilknuryakiskan Normal yapmak isterdim lakin sağlık problemimden dolayı sezaryen olacak doğum. Canım oğluma sağ salim kavuşayım da gerisi teferruat.
urazaslan Htc77 kuzum öyle düşünme bazı insanlar kan aldırmaya bile korkarken dogumunun çok kolay geçtigini söylüyor. Denemekte fayda var😂🤷🏻♀️
Seda_19 Htc77 al benden de o kadar 😂😂😂 ay nasıl kötü bi durum o ya bize sezaryanı düşündüren etkenlerden biri 🙈 onu yapamıyosam normali hic yapamam galiba 🥸
Aysen2316 Korkuyorum deli gibi. Ama her sey in normal olması benim için çok çok güzel olacak ve herkes için bence 🥺