SenaBilgin BEnde özele gidiyorum. Doktorum reçete gibi birşey yazdı üst kata kadın doğum servisine çık orda ebe yapacak iğneyi dedi. Çıktık servise danışman giriş yaptı eşimin kan grubunu gösteren bir belge ile iğneyi eczaneden gidip danışman kendisi alıp geldi. Ebe iğneyi kalçamdan vurdu . İstersen hemen kalkma bir kaç dakika sonra kalkıp gidebilirsin dedi.