Kızlar ben bişey sorucam şimdi benim ilk gebeliğim düşük oldu kan uyuşmazlığı için iğneyi düşük yaparken yapmışlardı şu an ikinci kez hamileyim 14+4 ve doktor değiştirdim diğer doktor yaptı mı dedi yaptı dedim o zaman yapmicaz dedi. Benim kafama takıldı sonuçta önemli bişey yapılmalı mı yoksa yapıldığı için gerek yok mu?