37+4 bizimdeeee :) beklenen 5 Şubat ama bakalım nolcak sancım yok ama bebek doğum pozisyonunda o kadar beklemez dedi doktorumuz. Ağrım sızım çok , yatmak kalkmak oturmak yürümek kabus :( şükürler olsun dermansız derdimiz yok ama hiç geçmeyecek gibi bu ağrılar.. Doğumdan sonra geçiyor mu gerçekten ya ? Ben en çok bunu merak ediyorum :)