kbrMEVA Rabbim kızına uzun ömür versin cnm inşallah haklısın o an aslında mucizevi ve omrumuzde kimbilir kaç kez yasicaz seninki gibi pozitif bi ekiptir umarım özel hastane ve çok iyi diyolar doktoruma ama o ani yaşamadan da tedirginim acaba kizim sağlıklı mi o an ters bisi olur mu kafamda binbir soru yalnız burda postlarda yalnız olmadigimi anlıyorum