DaisyMom haticem5707 bizde 35+2 🧿 ikinci sezeryan🙈 8 şubata aldık günümüzü 😍agrilarla yola devam ediyoruz🤦♀️
Yooop haticem5707 36+3 zaman geçmiyor gibi 🤷 Bide arada adet sancısı gibi his oluyor sizde de oluyor mu
kbrMEVA Yooop ay o bendede oluyor ya o yüzden panik oldum her WC ye gitmemde acaba Nisan mi grldi diye kontrol ediyorum akintimda cogaldi
Yooop kbrMEVA Ay ne bende oyleyim sanki adet oluyormuş gibi oluyorum korkuyorum hemen lavabo artık peçete falan koyuyorum camasirima doğum yaklaştıkça psikolojik olarak da Bi değişiklik oldu bende Bi panik değişik oldum rüyama bile giriyor bazen 😂
kbrMEVA Sebis3232 aynen canım bizde iki şubata gün aldık zan geçmiyor korkmayın benim ikinci sezeryenim olacak ama zaman geçmiyor
Sebis3232 kbrMEVA psikolojik olarak çok etkilendim ki kuzum ya 😥😥😥 kesin o gün de çok aglicam ne yasicagimi bilmiyorum
Bittercikolataa 35+3 burdayız elhamdülillah 🥰 Çok az kaldı kavusmaya sağ sağlim kucaklayalim yavrularımızı insaAllah🥰🥰
Aloneanqel haticem5707 bende normal düşünüyordum ama şekerden dolayı doktorumuz sezeryana daha sıcak bakıyor. Sağlıkla kucaklayalım inşallah 🙏🏻