Ilknur1 valla nerdese 5.6.Aydan beri kullanıyorum 25 mg ın yarını içiyodum. Bi yüksek cıktı tahlıl yanlıs cıkmıs dedi dahılıye saglık ocagı yuksek olcuyo dedi tekrar yaptı hastane dusuk cıktı aynı devam ettık sonra bi daha gitmedik daha bugun gittim yıne 4.15lerre cıkmıs sımdı 25i tam iç dedi 24 saat icinde etkısını gosterır uyarır korkma dedi. Velhasıl kelam her ay duzenli baktırmak lazımmıs