Ilknur1 ya o kadar karışık ki . Her kafadan ayrı ses . Biri indirecez dozu diyor cubku yüksek doz iyi gelmedi 50 kullanırken düştü 100 kullanırken aynı seviyede kaldı . Bir doktor 150 kulan dedi başka doktora gitti 75 kulan dedi . Yarın başka doktora gidicm. Kadın doğumcu plasentaya t3 ve t4 gecyor dedi , tsh önemi var tabi ama t3 ve t4 kadar değil dedi , ve benim t3 ve t4 düzgün . Ne biliim çok karışık bir durum oldu , olumlu düşünceye calışyorum.