İlk gebeligimde 6aylikken organik boya düz boya boyatmistim ama oryeal açıcılar mutlaka kokusu yanması ile birlikde zarar vereceğini düşündüğüm için bu gebelikde doğum sonrası yapmaya karar verdim ombremi yenilemek adına zaten pandemi var yasaklar geçene kdr yaz gelincede bukez boyattgm saç uzar eskir rengi solar ddm en iyisi doğum sonrası yaza denk geliyor yeni bir demlik o zmn yenilenirim dedim 😀