Saçımda beyaz olmadığı için boyatmaya da gerek duymuyorum zaten kapalı biriyim kimse görmüyor öyle olmasaydı bile bebeğimi riske atacak acaba dedittirecek birşey yapamam hem saçlarımızda yenileniyor bu sayede biraz saçlarımızında dinlenmeye ihtiyacı var boyatmamak en güzeli