Mom-2 46 bizim de ama Şubat gibi doğar diyor doktorum, NST’de sancım çıkıyor bir doz ciğer geliştirici vuruldum geçen hafta, progestana başladık 36’ya kadar devam edicez gibi. Magnezyumu da günde ikiye çıkardı doktorum, artık dinlen dedi 36’ya kadar dursun ondan sonra zaten gelirse kendi gelir dedi