Nemur plesanta previa odugumu ayrıntılı ultrasona girince belli oldu yukarı cikmasi beklendi ama cikmadi 1 defa 29 haftalikken kanamam oldu cook yogun degil ama adet kanamasi gibiydi. Hemen hastaneye gittik kanama durdugu icin cok şükür yatış verilmedi evde istirahat verildi. Progestan ve adalat hap iciyorum dogumu ertelemek icin. 33 haftadayim simdi 34 haftalikken ciger geliştirici igneni yapalim dedi. Yani canim ben özel hastaneye gidiyorum takiplerini yaparim ama dogumunu yapamam diyor. 3 farklı özel haatanede yapmayız bu sezeryani diyorlar. Hepsi devlet hastanesine yönlendiriyor. Bana sezeryan günümü araştırma hastanesi vermeliymis planlı sezeryan yapmalilarmis. En az 4 unite kan hazir etmeleri lazim 1 gün öncesinden ve anne yogun bakim bebek yogun bakima haber verilip hazirlik yapılıp hazirda bekletilmeli dedi. Ama malesef araştırma hastanesine bir türlü randevu alamiyoruz. Agrim var deyip acilden girecegim haftaya napiyim. Yoksa sezeryan günüde alamiycaz. Çünkü doktorum 36 dan sonra alinmali. Büyüdükce kanama yapar
.rahim acildikca riskli dedi
Sizdemi plesanta previasiniz