Mom-2 Benim de uygulamaya göre 48 günüm kaldı😊 Sezaryen olacağım henüz tarih belli değil bakalım haftaya kontrolum var tarih almaya çalışıcam😊Çok ağırlaştım artık, sürekli uyuyasım geliyor. Evden dışarı cıkmıyorum ve hiç kimseylede görüşmüyorum pandemiden dolayı. Son100 e kadar hızlı geçti ama noldu bişi oldu geçmiyor artık 😅