Deletedmom27 Durunbigeldim boşver kız sen yine kendi istediğin ismi koyda kırmadan kabullendir yazık herkes heves ediyo ondan karışıyorlar
Durunbigeldim Deletedmom27 ya anlıyorumda benim sinir olduğum nokta emirvaki yapması şimdiden😁benim ailemde ilerleyen zamanda isim önerir belki bilemiyorum ama üslupp herşeydir
Seda1461 Durunbigeldim Ben de anlamıyorum.Herkes kendi adıyla yaşasın.Ben eşime dedim ismini koymayla saygılı olunmuyor.Herkes benim gibi saygılı olsun büyüklerine.Bir de bu çocuğun bir tane dedesi yok ki.Benim babam alınmaz mı yani🤷♀️
Durunbigeldim Seda1461 ayy hiçç işte hayır vefat etse vs neyse yaşarken koyulmasıda ne biliyim yani dediğin gibi bizim babalarımız dede değilmi onları koyalım
Deletedmom27 Durunbigeldim evet katılıyorum o konuda mecburmuşsun gibi yaklaşımı çok çirkin,yine sallama yaşlılar kırmadan dersin sen uyanıksın lafını bilirsin öyle hissettim😂🙈
Ebruakcetin Durunbigeldim biz isme zor karar verdik biz, cumartesi günü ne koyacaksınız diye sordu eşimde gökalp inşallah dedi o da yok yanlış biliyorsunuz deyip gökalp in başına kendi adını ekleyip söyledi sonra da kahkaha attı. Eşimde bende sadece tebessüm ettik 😅olmayacak iş
Ebruakcetin Durunbigeldim ya hayırlısı olsun inşallah 🥰ikisi de guzel isim ama eşim tek gökalp i beğendi o şekilde karar verdik
masalsmomm Durunbigeldim kızlar sizlere yine kaynananız kayınpederiniz karısıyır bana eşimin babannesi dedi erkek olursa ismi ferhat olacak diye 🤦🏻♀️ Ne münasebet yani sana soranmı var 😡 bende bakalım bende bi babanneme anneanneme sorayım onlar ne koymak isteyecek dedim 😂
BurcuP Durunbigeldim bir de babası şehit, asker adam , gelde yaşatma adını.. Ama sizin durum biraz patavatsızca emrivaki olmuş. Acaba şu ismi düşünür müsünüz diye sorsa belki beğenirdiniz . Sorun bakalım ne düşünüyormuş 😁
masalsmomm Durunbigeldim der der kesin kadının kayınpederinin adıymıs ferhat o degıl 3 oğlu olmus onlara koymamıs torunun cocuguna karısıyo 🤦🏻♀️
aselelif06 Durunbigeldim kayınpederiniz kısır mı karısıyla yapsın bi bebek daha koysun ismini . Töbe yarabbim