Durunbigeldim Ya herkes istediğini desin boşversene, öyle saçma şey mi olur. He de geç ki ben onu bile diyemem , kimene yani, duymazdan gel içine sineni koy eşinle. Hatta koyacağı ismi beğensem de koymam başka isim bulurum, emrivakiyi hiç sevmem, ki bu konu başkasını ilgilendirmez önerebilirler elbette sadece.