Ebruakcetin Durunbigeldim ya hayırlısı olsun inşallah 🥰ikisi de guzel isim ama eşim tek gökalp i beğendi o şekilde karar verdik
Ihlamur Böyle bir şeye aileler karışmamalı kesinlikle, üslupta yanlış ayrıca ama üzerinde fazla durup abartmamakta lazım uygun bir dille isteklerini kabul edemeyeceğinizi söyleyip, anlatırsınız.