tazeaane ilk gebeliğimde 30. Haftada başlamıştı. Bir süre sonra artık kaşıntıdan uyuyamaz oldum. Bir sürü test yapıldı tüm değerlerim normaldi; krem, ilaç vs. kullandım ama pek fayda etmedi. Doğum esnasında ebelerle konuşurken bir tanesi bunun plasenta alerjisi olduğunu çoğu gebenin başına geldiğini söyledi. Vücudundan kirli kan tamamen atılınca geçer dedi. Gerçekten de kırkım çıkınca kaşıntı geçti gitti 🤷♀️