tazeaane benim 1 ay önce karaciğer değerlerim birden yükseldi doktorum hemen gastroentorolojiye git dedi sabahında gittim 2-3 gün test muayene koşturdum. Allah’a şükür düştü ama doktor kaşıntın olursa yada idrarın beyaza dönük olursa hemen gel tekrar demişti. Yani ihmal etmemek lazım bi görünün yine de bence