NedAlpas son hafta sizin darısı bize benim ilk doğumun normaldi bunu da normal yaptırırım diyor doktorum ama korkuyorum erken olacağı için daha zor olur gibi geliyor sonuçta bebek hazır olmadan zorla aşagı indirmeye çalışacaklar doğum şekli kafamı karıştırıyor şu ann