merweeilbey1
bende geçirdim
kesinlikle ilaç içme
bana vermediler zaten,
bol C vitamini tüket
ayrıca internetten sarımsaklı süt tarifi var onu yapmıştım içmiştim , en az 3 litre su tüket mutlaka bu çok önemli . Zaten bağışıklık sistemin şuan senin tavan seviyede olduğu İçin hafif atlatırsın , yoğurt bol ye , ve kendini güçlü hisset , bebeğinle konuş birlikte atlatacağız de. , ben sana vitamin göndereceğim sen içerde bu virüsle savaşacaksın de,
ben çok şükür 3 gün eklem ağrısı çektim ve geçti elhamdulillah. Rabbim size ve şifa bekleyen herkese şifa versin 🙏🏼