merweeilbey1 21+4 haftalık hamileyim bugün pozitif olduğumu öğrendim ambulansla acile götürüp kan testi yaptılar kan değerlerin normal dediler bana Aluvia diye poşet içimde bir ilaç verdiler sabah 2 akşam 2 tane iç dediler Daha önce atlatanlar var mı? Siz nasıl atlattınız? Neler önerirsiniz şimdilik bol bol sıvı alıyorum portakal kivi armut ayva pekmez ve ve cevize ağırlık verdim her türlü tavsiye ye açığım
BNNRTNCKLC merweeilbey1 Canım bende atlattım 2 ay geçti üzerinden ateşim ve dayanılmayacak seviye de ağrım olduğunda parol içtim 1 defa içmek kaydıyla onun haricinde bol su c vitamini keçiboynuzu pekmezi ile 7. günde hafiflettim 10. Günde tamamen atlattım çok geçmiş olsun 💐
asliea merweeilbey1 ben de 20. Haftada yakalandım, bol bol uyuyarak, su içerek, meyve yiyerek, et süt yumurta yiyerek atlattım. İlaç olarak sadece sabah ve akşam redoxon c vitamini içtim.
Hdmir merweeilbey1 11 haftalık hamileyim pozitif çıktı testin üstelik kronik hastayım ilaç verdiler ama hiç bir şekilde kullanmadım ağrı kesici bile içmedim dayanabilirsen hiç. İçme bebeğine bişey olur Allah korusun sabırlı ol panik yapma Allahın izni ile hiç birşey olmuyor en fazla 3 gün 3 gece çekeceksin oda en fazla dikkat et kendine çok geçmiş olsun vitamin al bol bol aç bırakma kendini ne kadar aç kalsan o kadar ağrıların çoğalır ve şiddetlenir sarımsak bol bol tüket Bn sarımsaklı yoğurt ile atlattım diyebilirim
Bursii merweeilbey1 ilaç falan kullanma hamilesin sen bende geçirdim Kasım’da paroldan başka ilaç içmedim bol bol dinlen sağlıklı şeyler tüket ben iki gün zorluk çektim asonrasinda sıkıntı olmadı
merweeilbey1 BNNRTNCKLC çok teşekkür ederim bende bol sıvı alıyorum meyve fln inşallah bende çabuk atlatırım sırt ağrısı var bende en çok
ece_2206 asliea covidden sonra uykuya dalmada sorun yaşadınız mı acaba ben atlatalı 2 ay oluyor hala sorun yaşıyorum
asliea merweeilbey1 benim 1 hafta sürdü. İlk 3 gün yoğundu. Baş ağrısı ile başladı, burun geniz tıkanıklığı devam etti. Sonrasında iyileşme sürecine girdim. 1 hafta da öyle sürdü. Umarım hafif atlatıyorsunuzdur 🙌🏼
merweeilbey1 merweeilbey1 ben 5.gündeyim atlatmaya başladım şükür ağrılarım azaldı tat koku kaybı olmuştu onlar bile geri geliyor yavaştan hep bebeğimin hareketlerini kontrol ettim onunla konuştum yemekten sonra sol tarafıma yatıyorum 30 dk da 20 kez hareket ediyor zaten çok hareketli bir bebek doktorum takip et demişti çok iyi dedi korkum gidince otamatıkman atlatma sürecine girdim çok şükür birazda psikolojik bir durum sanırım
asliea ece_2206 evet yaa kesinlikle… öncesinde tık diye dalardım. Şimdi sabaha kadar otursam oturuyorum 🥺
asliea ece_2206 çok iyi anlıyorum. Peki olur olmadık saatte uykunuz geliyor mu ? Benim öyle oluyor 10 dk dk uyuyorum sonrası yok gelmiyor :)
merweeilbey1 asliea ayyy iki gün çok zordu ateş öksürük mide bulantısı eklem ağrıları baş ağrısı çok fenaydım bugün biraz daha iyiyim şükür parol iyi geldi ağrım olmazsa iyiyim şükür bugün yemeklerimi kendim yaptım bulaşıkları makinaya dizdim zindeydim yani atlatma sürecine girdim sanki bugün 5 gün çabuk geçer inşalalh
ece_2206 Hdmir ben de parol dahi içmedim çok geçmiş olsun size de :) Atlattıktan sonra uykuya dalmada sorun yaşadınız mı acaba
Hdmir ece_2206 hala yaşıyorum ama şuna da bağlıyorum Bn covidden sonra ki muayene de bebeğimin ağır kalp hastası oldugunu öğrendim stres yapıyorum şuan ister istemez üzülüyorum uykusuzluğmu ona bağlıyorum
Hdmir ece_2206 her gece istisnasız saat 3 de uyanırım ne olursa olsun saatlerce uyuyamam sonra sabah ezanıyla uyanırım tekrar
ece_2206 Hdmir yaa öyle mi sizin için dua edeceğim rabbim evladınızı korusun insallah gönlünüzü feraha çıkarsın 🥺
merweeilbey1 Hdmir kaç haftalık sn canım sen bende 20 haftaya kadar öyleydim yeni yeni uykularım oturuyor
ece_2206 Bursii ben de bol bol sarımsaklı çorba içiyordum artık sarımsak görmek istemiyorum benim sadece şu durumum kaldı uykuya dalamıyorum sizde öyle bir durum var mı
merweeilbey1 Bursii benimde öyle grip gibi geçiyor şükür ama ilk 2 gün çok ağrım vardı sırtım belim başım çok ağrıdı bende ağrım olduğu zamanlarda parol aldım