ece_2206
Bende 30. Haftamda geçirdim şükür bende hafif semptomlarla atlattım ama psikolojik olarak bıraktığı etki daha ağır oldu sanki hala hastalık geçirecek gibi hissedip en küçük bir durumda kaygı seviyem yükseliyor uykusuzluk bende sanırım psikolojik sebeplerden oldu