Meloss37 he her yerde yazıyor kocaman harflerle 30-40 cm kar bekleniyor diye ben seviniyorum hemen birileri diyor YOKSOK YORLORO O KODOR YOĞOCOK 🤪 e eccük de buraya yağsın etkili kar yağışıysa😁 amaan vallaha soran olursa ben kar mar görmedim haydeeee 😁 yurdu etkisi altına alan kar ve tipi, seni hâlâ etkisi altına alamayan ben ve tipim.. hiç aklıma geldi öyleee söyliiim dedim 😂 can sıkıntısı 🧦🧤🧣🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪