Alps kuzum benim oğlum 36 haftada doğdu küveze girmedi ama oranın doktorları iyi diye oraya götürüyorum evet aşırı pahalının pahalı sı 🤦♀️ Bi ara cok kusuyordu götürdük test yaptılar serum taktılar 600 TL ödedik ve sonuç temiz çıkınca 10 dakika sonra serumu cıkardılar 10 dakika serum ve 2 kan testi için o kadar ödedik doktorları iyi olmasa aslında bende gitmemde işte 🤦♀️ kız özelden instgramın felan varsa atta eklim arada konuşuruz hamişlikten felan bebiş doğdunca felan 🤭