Prensesinannesi26 amin inşallah hepimiz için. Ben 32 haftalık oldum ama muamele için ne desem yalan olur çünkü aynı hastanede babam dr olarak çalışıyor. O yüzden muamele farklı ama şöyle söyleyebilirim. Gebeliğim süresince 2 kez yatışım oldu. Hastane temiz, doğumhaneleri ve ameliyathaneleri gezdim. O kısımlar falan temiz. Korkmadan Doğum yaparım ama dediğim gibi doktor ebe muamelesi için bir şey diyemem.