Esmos26 Hastaneyi de doktoru da kesinlikle tavsiye ederim özellikle salgın döneminde çok huzurlu bir şekilde gidip geliyorum içim çok rahat tüm hizmetlerinden de memnunum . Yunus Emre ye de gittim ilk başlarda memnun da kalmıştım fakat şu an çok kalabalık ve doktor randevularını ayarlamak mümkün değil . Aynı şekilde Tıp fakültesinde de doktor harikaydı fakat randevu alamama kalabalık ortamı insanı huzursuz ediyor .