Lemonade kendimi doğabilir düşüncesine alıştırıyorum diyelim 😊 aklımın ucundan bile geçmezken, nst de doğum sancılarım çıkınca mecbur kabullendim 😁 apar topar hastane yatışı verilip bir şey yemek içmek yok sezaryene alınabilirsin falan denilince insana şok oluyor tabi de ilk başta, sonra işin ciddiyetini anladım