Burcinisp88 Benefit 33-34 arasıyım. Doktorla farklı gün tutuyoruz 😀 mide yanmasından gece uyanıyorum. Rennie kankam oldu. Onun dışında pek bi problemim yok. Düzensiz kasılmalarım başladı 😊
Ozerhome 33+5 den selamlar🙋 geceleri mide yanmaları başladı, egilmekte zorlanıyorum ve artık karnım aşağıya doğru indiği için alta baskı çok oluyor yürüyemiyorum ara ara belime ve karnıma yalancı sancılar giriyor uyurken bel ağrısı desen cabası 😔😔
Ozerhome Benefit başlamasın vallahi o sancılar sanki adet olacakmış gibi belime karnıma ağrılar giriyor şu son zamanları da bir atlatsak😄
Sndselc Busra066 doktoruma gittim bugün bana yatisi. Yapılmasını söyledi hareketleri İne bakacaklarmis eğer azalma devam ediyorsa aezeryana aliriz dedi bnde başka bı hastaneye gittim oda bebeğin suyunun az olduğunu bol bol havuç suyu ve su içmem gerektiğini söyledi cuma tekrar gidecegim