35+5 ile merhaba 😇 beni en çok zorlayan şey karnımın taş gibi olması, kasıklarımın ağrısı ve artık çatlamak demiyorum ben ona bildiğiniz yarılmak olmalı bu… karnımın durumu. Görüntüsünü geçtim, canım çok acıyor derim yanıyor kaşınıyor sürekli özellikle göbek deliği çevresi. Uykuyu hiç demeye gerek yok zaten unuttum kendisi nasıl bir şeydi 😁
Hep de şikayetlenmek istemiyorum, yeter ki bebiş iyi olsun sağlıkla doğsun da… Hepimiz aynı düşüncedeyiz zaten 😊😇
Karnımda olmasının verdiği mükemmel hissi sonlara yaklaştıkça şimdiden özleyeceğim demeye başladım 😊 hareketleri, tekmeleri, hıçkırıkları varlığını tamamen kendimde hissetmem çok hoşuma gidiyor 🌸 Bu aralar bunu sorguluyorum, anne olmak allahım ne kadar zor bazen aslında… kanınla içinde besliyorsun sonra büyüyünce işte evleniyorlar falan 😂 bir de gelin arkanızdan post açıyor: kaynanam kocamı her gün arıyor bıktım. Diye…