Arasmom2021 Defne-Ada Kirli sepeti Kanguru Ateş ölçer Çamaşır (benim için) Çorap (benim için) Pişik kremi Emzik
Arasmom2021 Defne-Ada yaaa bende kaç hafta oldu doğal güzel bsey istiyorum ama bezli de istemiyorum plastik de istemiyorum 🤦♀️
Homeless20 Defne-Ada yok daha verilmedi çünkü normal düşünüyorum:) ama bakalım bir dahaki randevuda bebeğin durumuna göre belki sezeryan olur :)
Tgcmrdg Son 56 benimde 32 haftalık olduk izin işlemleri de tamam ama hastane çantası hazırlamak için acele etmiyorum 35 ya da 36.haftada hazırlamayı düşünüyorum bebeğimin de ihtiyaçları ufak tefek de olsa var son ay alırım diye erteliyorum
Tugbahanim1 1 martta tam 40 haftası doluyor 44 günümüz kaldı 🙂 normal olur inşaallah bakalım hayırlısını yaşayalım 🤲🏻 çantamı hazırladım tüm kıyafetler yıkandı ütülendi 😊 daha fazla beklemeyin arkadaşlar çok zor oluyor ütüsü bana yardım eden olduğu halde zorlandım çok 😑
G92 pptya01 ben de aynı düşüncedeyim, sezeryan daha korkunç geliyor , doğumdan sonra ağrı/ gaz vb çok olurmuş diye duydum, en iyisi normal , bebek doğduktan sonra tüm ağrı biter geçer