tubiii0106 Defne-Ada 29+5 im ben sön 62 insallah;) ben bisey sorcam da acaba kacnci haftadan sonra muayene araliklari sıklaşio acaba
tubiii0106 Seher- oyle mii ben bu ay sonu gttgmde 31 haftaliknolcam sorayim bnde benm zaten rskli gebelik
EceElif Defne-Ada biz 28+5 teyiz su an bu üçüncü gebeligim ilkler sezaryen olduğu için buda öyle olacak 24.03.2021e gün verdi doktor bakalim inşallah bekler biraz aşağı indi yata kalka geçiriyoruz son 65 günümüz 🥰👶
medosegemira Ben 1 mart istiyorum annemin dogum günü diye ama bebişlere belli olmuyo subat sonu mart başı bekliyorum gece 12 den sonra 32 haftayız tahmini dogum tarihi 15 mart sezeryan olcagı için 1 marta denk geliyo aslında😅
Ayca24 Son 52 🥰 Bir daha ki randevumuz 36. Haftada ,kaçıncı haftada çatı muayenesi oluyor bilen var mı doktorum bi şey demedi ama 🤔
Emire-09 Son 45😊Doktor 37. Haftada gel dedi çatı muayenesinden sonra doğum şeklini belirleyeceğiz sanırım🙈