Arasmom2021 Defne-Ada hiç çekinme bana dedi ki normal düşünüyorsun herhalde sen dedi 😂bende yooo sezeryan dedim 😂 direk tamam dedi benim vücudum benim bebeğim karar da benim
pptya01 Defne-Ada bana da sezeryan korkunç geliyor. Zorunlu olur ayrı tabi ama normal sonrası çok iyi
Homeless20 Defne-Ada yok daha verilmedi çünkü normal düşünüyorum:) ama bakalım bir dahaki randevuda bebeğin durumuna göre belki sezeryan olur :)
Defne-Ada Arasmom2021 alışveriş kısmı baya tamamlandı ama daha yıkama ütüleme kısmı var 🙄 Hastane çantası hazırlanacak 🙄
G92 pptya01 ben de aynı düşüncedeyim, sezeryan daha korkunç geliyor , doğumdan sonra ağrı/ gaz vb çok olurmuş diye duydum, en iyisi normal , bebek doğduktan sonra tüm ağrı biter geçer
Defne-Ada Arasmom2021 önümüzdeki hafta rapor alıcam sonrasında ancak hazırlayabilecem 😔biraz geç kaldım sanırım 😔
Arasmom2021 Defne-Ada Kirli sepeti Kanguru Ateş ölçer Çamaşır (benim için) Çorap (benim için) Pişik kremi Emzik