6217 bende 39 haftalık oluyorum yarın, normal doğum istiyorum bir dönem çok korkuyordum çünkü etrafımdaki herkes kötü hikayeler anlatıyordu. En son kırılcak üzülcek diye düşünmeden anlatmayın bana bunları deyip kestirip attım. Şuan odaklandığım tek şey evet acıyacak zorlu da geçebilir çok kolayda olabilir ama illaki canım yanacak falat kızımın sesini duyup kucağıma aldığımda unutacağım diye kendimi alıştırıyorum. Diğer bir seçenek is artık eskisi gibi değil çok zorlanırsam normal doğumda da epidural imkanı var oda olmazsa sezeryan isterim diyorum. Ama normal olması iiçin şansımı deneyeceğim. İyi düşünelim iyi olur 🙏🤲🥰