6217 ben de annemle daha yeni bunun tartısmasını yasadım. Annem normal yapma diyip duruyor🙄 bende zaten anksiyete var. Doktoruma anlatmıstım böyle böyle diye. Doktorum da ben ne anksiyete hastaları gördüm siz gercekten iyi durumdasınız emin olun bebeğimiz de sağlıklı bası da asağıya dönmüs o yüzden normal yapalım dedi. Ben de korksam da tamam dedim. Annem de sen doktoruna niye bakıyorsun diyor sezaryen yap diyip duruyor🙄🙄🙄 sen yapamazsın sen korkarsın sen dayanamazsın diyor. Kafayı yiycem🙄🙄🙄