Bence doğumu düşünme bebeğinle karşılaştığın o ani düşün, benimde ilk gebelik 33+0 hafta olduk kendimi iyi motive ediyorum güzel şeyler düşünüyorum bende normal istiyorum inşaallah normal olur, sezeryana şiddetle karşıyım kötü bir durum olmadığı sürece tabikide,