6+2′den beri mide bulantım var hiç kusmuyordum sadece bulantı vardı ve her şeyden tiksindim et, balık, çikolata, çay vs yazarken bile midem bulanıyor düşünün. Bugün doktorum premesis plus al dedi günde 2 tane iç dedi. İçtikten 4-5 saat sonra kustum bir de ilk defa. Akşam yine içtim bakalım hala bulanıyor. Bu bitkisel bir ilaçmoş aslında takviye gibi bir şey hatta kullanan var mı bilmiyorum PREMESİS PLUS. Geçmezse başka ilaçlar var olmadı serum takarız dedi. Bir kısır döngü yesem midem bulanıyor yemesem yine bulanıyor 😭