11 haftalık olduk 4. Haftamdan beri mide bulantıları ve kusmalarla savaşıyorum 9 kilo verdim bi kaç hafta önce doktoruma bu durumu söylediğimde normal dedi mide bulantısı haplarını kullandım vs bana mısın demedi en son ctesi günü artık ölücem sandım elden ayaktan düştüm doktor değiştirdim farklı bir doktora gittim doktorum bana bu zamana kadar neredeydin diye kızdı. Öğürmekten bebeğimin kesesinde yırtık oluşmuş ve bu sayede düşük tehlikem oluştu. 3 gün ikişer litre olmak üzere üst üste serum takıldı bugün yemek yiyebildim çok şükür şuan çok iyiyim tabi bu ne kadar sürer bunu bilemem belki yarın etkisi geçecek. Yarın da kontrolüm var. Uzun uzun yazmış bulundum ama benden bir tavsiye eğer kusmalarınız çok ise bu sebepten yemek yiyemeyip aşırı kilo kaybınız var ise kesinlikte vakit kaybetmeyin derim. Allah şifa bekleyen tüm hamilelerin yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻